Historie.

CSS is in 1993 begonnen met het periodiek reinigen van huisvuil container voor particulieren. Daarmee was CSS een van de eerste bedrijven die deze dienst aanbood. De strategie van CSS was vanaf dag 1 al, om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden tegen een betaalbare prijs. Na de start van CSS zijn er veel collega’s gestart in dezelfde branche. Door de jaren heen is het ons duidelijker geworden dat transparantheid en betrouwbaarheid een steeds grotere factor is gaan spelen bij onze doelgroep.

Transparantheid.

Om onze transparantheid naar een hoog niveau te tillen, heeft CSS een communicatie systeem ontwikkeld waarmee wij maandelijks “1 op 1” communiceren met elke abonnee in de vorm van Sms, Email, of gesproken tekst op de vaste telefoon aansluiting. Zo kunnen wij op verzoek van de klant voor een dag voor iedere reiniging een herinnering sturen dat we komen wassen. Tevens kunnen we na de reiniging een bericht sturen, dat de container is gewassen, en de klant hem weer kan binnen halen. Ook wanneer de container niet (goed) geleegd is, of niet aan de straat is aangeboden, waardoor we deze niet kunnen wassen, sturen we hierover direct een bericht.

Deze berichten service is uiteraard geheel gratis voor onze klanten.

Abonnementsvormen.

  • Standaard abonnement:12 x per jaar, om en om de grijze en de groene.
  • 12 x GFT: We komen dan iedere maand alleen uw GFT container wassen
  • 12 x Grijs: We komen iedere maand alleen uw grijze container wassen.
  • 6 x GFT: Iedere 2 maand alleen uw GFT container wassen.
  • 6 x Grijs: Iedere 2 maand alleen uw Grijze container.
  • Dubbel abonnement: 12 x per jaar zowel uw GFT als uw Grijze container wassen
  • Zomerservice: 5 extra reinigingen van april tot september.
  • 12 x Grijs en 8 x GFT van maart tot oktober