De huisregels van Container Service Segerink B.V.

Container Service Segerink B.V. wast uw container volgens uw abonnement 12, 20 of 24 maal per jaar.
U ontvangt eenmaal per jaar de voorkeursdata. U kunt de voorkeursdata altijd nakijken op www.CSS-BV.nl. In bijzondere gevallen kan de planning gedurende het jaar gewijzigd worden.
Indien wij door overmacht niet op de voorkeursdatum kunnen komen, halen wij de wasbeurt later in. Dit kan zijn de volgende ochtend vroeg of na een volgende lediging van uw container. U ontvangt daarover bericht via onze gratis berichtenservice. Wanneer wij de hele maand door interne oorzaken niet kunnen komen hoeft u de wasbeurt niet te betalen.
Wij herkennen de containers van onze abonnee aan de persoonlijke sticker bovenop de deksel. Op deze persoonlijke sticker staat een barcode en uw abonnementnummer. Zit de sticker er niet op, dan kunnen we uw container niet vinden.

De afvalcontainer kan niet worden gereinigd als:


hij niet is voorzien van een persoonlijke sticker,
hij niet (meer) aan de straat op de opstelplaats staat,
hij niet goed geleegd is of
hij klein chemisch afval bevat.

In deze gevallen vervalt uw wasbeurt.

In geval van strenge vorst kan uw wasbeurt verhuizen naar de volgende lediging. Ingeval van meermalen vorst in één maand vervalt uw wasbeurt. We kunnen tot een temperatuur van ca. -8 uw containers gewoon blijven reinigen als de straten schoon zijn. We mogen echter niet de buitenkant en het deksel van de container op straat afspuiten.
Indien er onverhoopt iets mis gaat met betrekking tot de reiniging brengen wij u op de hoogte met onze gratis berichtenservice. U kunt onze berichten ontvangen als:

email op uw computer;
sms op uw mobiele telefoon;

We berichten u ook als het goed gaat met de reiniging. Maar alleen op verzoek.

Als u dat wilt, sturen we u een dag voordat we komen een herinnering.
Als u dat wilt sturen we een gereedmelding, zodra uw container gewassen is.

Ontvangt u nog geen berichten? Stuur ons een email ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. ) of bel ons op om alsnog de berichten bij uw abonnement te ontvangen.

De berichtenservice is een extra gratis service.
Aan de berichtenservice kunnen geen verdere rechten ontleend worden.

U kunt uw abonnement verhuizen binnen ons werkgebied. Dit omvat in 2010 Oldenzaal, Borne, Hengelo, Losser (incl de Lutte) en Dinkelland (Denekamp, Deurningen, Weerselo, Saasveld, Ootmarsum en Rossum) en Enschede. U kunt de verhuizing ongeveer 2 weken van tevoren doorgeven. Wij sturen nieuwe stickers naar het nieuwe adres en zetten de reinigingen daar voort.

De overeenkomst wordt steeds stilzwijgend verlengd.

  1. De abonnee kan tot uiterlijk 30 dagen voor afloop van de contractperiode per email, fax of brief schriftelijk opzeggen. Indien niet is opgezegd, zal een week voorafgaand aan de nieuwe contractperiode het abonnementsgeld worden geïncasseerd.
  2. Na verstrijken van de uiterste opzegdatum worden opzeggingen geaccepteerd per het einde van de nieuwe contractperiode.
  3. Er zijn diverse omstandigheden denkbaar, waardoor een abonnee geen gebruik meer kan maken van het abonnement. Container Service Segerink B.V. is dan flexibel in het verhuizen van het abonnement naar een andere abonnee en/of een ander adres (nieuwe bewoners, familie/erfgenamen, buren of vrienden). Abonnementsgelden van een lopende contractperiode kunnen niet worden geretourneerd.

WWW.CSS-BV.NL